1 דקות קריאה
הלוואות בהוראת קבע לשכירים

הלוואות בהוראת קבע לשכירים עד סכום של  100.000 אלף ש"ח לכל מטרה וללא ערבים

כולנו שמענו או נתקלנו בפרסומות להלוואות הלוואות בהוראת קבע, הלוואות אקספרס, ללא ערבים וללא בטחונות. אם גם אתם לא ממש מבינים מה רוצים מכם אז הנה לכם מדריך קצר שמתמצת את העניין.
הלוואות באופן כללי:
כשחושבים על הלוואה בדרך כלל חושבים על בנק. בנקים הם אומנם הגוף הגדול ביותר והמסודר ביותר בהלוואות אך בדרך כלל לא תמצאו אצלם הלוואות מיידיות. הלוואות מידיות בבנקים ינתנו בדרך כלל רק כנגד ערבויות או כהטבה לפותחי חשבון חדש עם משכורת מסכום מסוים. בנוסף לרוב תאלץ להסביר לשם מה ההלוואה.
הלוואות חוץ בנקאיות שניתנות על ידי חברות האשראי או חברות פיננסיות שונות כפיקסמן פיננסים, נותנות הלוואות באופן מיידי תוך כמה שעות ללא ערבים וולא בטחונות הלוואות בהוראת קבע לשכירים, חברות אלו מוכנות לקחת סיכון עסקי גדול יותר על הלקוח. בנוסף אין צורך להסביר לשם מה ההלוואה אלא אם כן אתם רוצים לבחור במסלול מיוחד יותר כמו מסלול הלוואת סטודנטים.
למה לא?
ההבדל העיקרי בין הלוואה מידית בבנק הלוואה חוץ בנקאית היא הריבית. הריבית שיגבו חברות חוץ בנקאיות יהיו לרב גבוהות יותר מהבנק. עם זאת הריבית הסכומים שעליהם ניתנים הלוואות מידיות הם סכומים בהם הריבית היא רק תוספת קטנה ולא מאד משמעותית להלוואה.
למה כן?
ובכן הסיבה העיקרית של למה כן היא האפשרות לקבל כסף באופן מידיי ללא הרבה שאלות עם פריסת תשלומים שתהיה נוחה לכם. אין צורך בערבים או ביטחונות ולא בבירוקרטיות מיותרות.
כל אחד יכול?
רב האנשים יוכלו לקבל הלוואות מידיות. אך אל תטעו לחשוב כי לא בודקים כלל את הלקוח. החברות בודקות את עבר האשראי שלו ואם החשבון מוגבל וכדומה.
מה לבדוק?
בדקו בדיוק כמה כסף עליכם לתת כל חודש בערך וכמה אחוזים מוספים לכם לפריים- הפרייים היא הריבית אותה קובע בנק ישראל במשק.
בדקו גם את החברה ממנה בחרתם לקחת הלוואה מיידית. וודאו כי היא אכן חברה פיננסית עם יועצים פיננסיים מוכשרים. אם ברצונכם לקבל ייעוץ ועזרה בפיקסמן פיננסים נשמח לעמוד לשרותכם עם כל המידע הידע והניסיון שבידנו.
עוד חשוב לבדוק שהחברה ממנה אתם מנסים לפתור את פיתרון האשראי לא גובה ממכם דמי פתיחת תיק ושום עמלה מראש, נציין שחברת פיקסמן פיננסים קיימת מעל 13 שנים בתחום, ולעולם לא לקחנו כסף מראש על העבודה, בנוסף חברת פיקסמן פיננסים יכולה לסדר הלוואה חוץ בנקאית שהיא בנקאית, כאמור חלק מההלוואות שאנחנו מסדרים הם הלוואות בנקאיות דרך הבנק אבל לא של הלקוח.

1.הלוואות חוץ בנקאיות
2.הלוואות גישור
3.הלוואות לחובות
4.
הלוואות לשכירים
5.הלוואות לעובדי מדינה
6.
הלוואה חוץ בנקאיות
7.הלוואות ללא ערבים
8.
הלוואות מחברת ביטוח
9.הלוואות בהוראת קבע
10.הלוואות לחופשה
11.
סיוע בקבלת הלוואה
12.
הלוואות למורים
13.ה
לוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה
14.הלוואות לשיפוץ הדירה
 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.