פיקסמן פיננסים נותנים לך אשראי

חילוץ מכונס נכסים לבעלי נכס בלבד

חברת פיקסמן פיננסים מסדרת הלוואות לכל מטרה ללקוחות שיש להם כונס נכסים על הנכס שלהם או עיקול או הוצאה לפועל
פנו אלינו עכשיו 072-2617070
באילו מקרים צריך כונס נכסים? במקרה בו אדם צבר חוב כלפי צד ג', או שנמצא ברשותו נכס אשר שייך לצד ג' ויש חשש שאותו אדם לא יחזיר את חובו, או לחלופין, יעקור ממדינת ישראל, כך שלא ניתן יהיה למצוא אותו ולא יחזיר את הנכס או את חובו, יוכל צד ג' לפנות לרשות שיפוטית או ללשכה להוצאה לפועל לבקשת סיוע בגביית החוב.
במקרה כזה, יבחן ראש הלשכה להוצאה לפועל את המצב לעומקו, ובמידה וימצא לנכון, ימנה ראש הלשכה להוצאה לפועל כונס נכסים לטיפול בבעיה.
תפקידו של כונס נכסים
כונס נכסים הינו בעל תפקיד שמטרתו לוודא שהנכס, או החוב יוחזרו לבעליו החוקיים, כלומר במקרה שלנו מדובר על צד ג' אשר פנה ללשכה להוצאה לפועל. כונס הנכסים מקבל את הסמכות לפעול בשמו של צד הג' ולעשות את כל מה שהחוק מותיר לו על מנת לקבל את החזקה על הנכס או להשיב את החוב. במקרים רבים, אחד התהליכים אשר כונס נכסים נוקט בהוצאת צו עיקוב יציאה מהארץ, וזאת על מנת להבטיח שהחייב לא יעזוב את הארץ מבלי להחזיר את החוב או הנכס המדובר.
תהליך עבודה של כונס נכסים
עבדותו של כונס נכסים ארוכה, שלא אחת יכול לקחת אפילו שנים ארוכות, למעלה מכך, כל תהליך הפנייה אל הלשכה להוצאה לפועל הינו תהליך מסובך ובירוקרטי במיוחד, לכן, במידה ואתם מעוניינים לבצע פתיחת תיק בלשכה להוצאה לפעול הרי שעדיף לעשות את התהליך בעזרתו של עורך דין מקרקעין, שכן במקרה שכזה, עורך דין אשר בקיא בכל תהליך העבודה של הלשכה להוצאה לפועל ומודע לכל התהליכים הבירוקרטיים, הוא יוכל לקצר ולייעל את התהליך, ואף לחסוך לכם בהוצאות.
חשוב להבין שתפקידו של כונס נכסים נמצא תחת סמכותו הבלעדית של מנהל הלשכה להוצאה לפועל ולא תחת הנושה עצמו, לכן יבצע את הוראותיו של המנהל, גם אם הן לא עומדות בקו ישר עם רצונותיו של הנושה.

כונס נכסים יעשה עם הנכס את שיורה לו על ידי ראש הלשכה להוצאה לפועל, לרבות ניהול הנכס, מכירה או השכרה שלו, כאשר התמורה מניהול או מכירה של הנכס תועבר לידי הנושה, בהתאם להנחיות ראש הלשכה.
מבחינתו של החייב, כלומר בעל החוב, ברמה החוקית הוא מחוייב למלא את כל הדרישות של כונס נכסים ולעמוד בהנחיותיו מבלי לערער על החלטתו, בין אם מדובר על מכירה, השכרה או כל פעולה שלא תהיה בנוגע לניהול הנכס עצמו.

לנו הפיתרונות לסדר לכם משכנתא לחילוץ מכונס נכסים או משכנתא חוץ בנקאית כדי להוציא אתכם מכל החובות ולפתוח דף חדש.

פנו אלינו עכשיו ואנו נסדר לכם הלוואה לכל מטרה,הלוואות למוגבלים לבעלי נכס בלבד,משכנתא למוגבלים

צור קשר לבקשת הלוואה

1.הלוואות חוץ בנקאיות
2.הלוואות גישור
3.הלוואות לחובות
4.
הלוואות לשכירים
5.הלוואות לעובדי מדינה
6.
הלוואה חוץ בנקאיות
7.הלוואות ללא ערבים
8.
הלוואות מחברת ביטוח
9.הלוואות בהוראת קבע
10.הלוואות לחופשה
11.
סיוע בקבלת הלוואה
12.
הלוואות למורים
13.ה
לוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה
14.הלוואות לשיפוץ הדירה
 
15.הלוואות און ליין


חילוץ מכונס נכסים image