פיקסמן פיננסים נותנים לך אשראיפיקסמן פיננסים נותנים לך אשראי

הלוואות חוץ בנקאיות באישור משרד האוצר image
בימינו אנו, ניתן לומר בפה מלא כי כל אדם זקוק בשלב כזה או אחר במהלך חייו להלוואה כספית בסדר גודל משתנה.
בין אם מדובר בצורך לרכוש בית או רכב, ברצון לפתוח בית עסק עצמאי או אפילו בחשק לנסוע לחו"ל לתקופה ממושכת - במקרים רבים מדובר בסכומים כספיים אשר אינם נזילים למעמד הבינוני ומטה, ואפילו לחלק מן האנשים האמידים יותר.
אי לכך ובהתאם לזאת החלו גופים פיננסים שונים, לרבות בנקים וגופים חוץ בנקאיים, להעניק הלוואות לאנשים פרטיים כמו גם לבתי עסק מסוגים שונים בריביות שונות ומשתלמות לטווח ארוך.
על הפרמטרים אותם בודקים הגופים הפיננסיים טרם הענקת הלוואות מסוגים שונים
כאשר אדם ניגש על מנת לבקש הלוואה למטרה כזו או אחרת, שני הפרמטרים העיקריים אליהם שמים לב מקבלי ההחלטות בדרגים הגבוהים היא מטרת ההלוואה ומצבו הכלכלי של האדם אשר מבקש את זו האחרונה, לרבות היסטוריה בנקאית נרחבת.
דהיינו- במידה ומבקש ההלוואה הינו אדם אשר בעברו עם הבנק קיימים גרעונות רבים כמו גם חריגות אשראי משמעותיות, הדבר עשוי למנוע את קבלת ההלוואה- גם כאשר המטרה העיקרית לשמה היא התבקשה הינה בטוחה ויציבה.
לעומת זאת, במידה והבקשה להלוואה מתקבלת מאת אדם אשר בעברו מול הבנק אין חריגות משמעותיות ובמקביל קיימת הכנסה סדירה ומכובדת, הדבר עשוי לתרום להחלטה וכן במקרים מסויימים גם לריבית אשר בסופו של דבר יצטרך להחזיר אותו האדם במשך הזמן.
הלוואה נורמטיבית לעומת הלוואת אקספרס
מעבר להלוואות הרגילות אותן מעניקים גופים פיננסיים כמו בנקים וקרנות מימון - אשר מצריכות מילוי טפסים ארוכים, חקר היסטוריה פינססית מצד הגוף המלווה ובאופן כללי נמשכות זמן רב עד לאישור הסופין (זמן שלא תמיד זמין לאדם המבקש את ההלוואה), קיים סוג נוסף ונפוץ לא פחות של הלוואות אשר מאפשר קבלת סכום כספי מכובד בזמן מועט יותר וללא צורך בהכנות יוצאות דופן.
סוג זה של הלוואה נקרא 'הלוואת אקספרס'. הלוואת אקספס הינה הלוואה לכל דבר ועניין - היא ניתנת על ידי גוף פיננסי בנקאי או חוץ בנקאי ומוחזרת בריבית על פי המוסכם בחוזה, כאשר ההבדל בינה ובין הלוואה רגילה הוא הסכום המוגבל באופן יחסי אותו ניתן ללוות באמצעותה (סכום שמגיע ברוב המקרים לעשרות אלפי שקלים ותו לא), הזמן המהיר מרגע הגשת הבקשה לרגע קבלת הכסף בפועל וכמובן גובה הריבית- אשר יקרה יותר מפאת הסיכון אותו לכאורה לוקח על עצמו הגוף המלווה כאשר אינו חוקר לעומק את עברו הפיננסי של הלווה ואת יכולותיו להחזיר את ההלוואה במועד שנקבע וסוכם

1.הלוואות חוץ בנקאיות
2.הלוואות גישור
3.הלוואות לחובות
4.
הלוואות לשכירים
5.הלוואות לעובדי מדינה
6.
הלוואה חוץ בנקאיות
7.הלוואות ללא ערבים
8.
הלוואות מחברת ביטוח
9.הלוואות בהוראת קבע
10.הלוואות לחופשה
11.
סיוע בקבלת הלוואה
12.
הלוואות למורים
13.ה
לוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה
14.הלוואות לשיפוץ הדירה
 
15.הלוואות און ליין