פיקסמן פיננסים נותנים לך אשראי

הלוואות ללא ערבים image
הלוואות ללא ערבים ניתן לקבל דרך המערכת הבנקאית או דרך חברות חוץ בנקאיות, ההלוואות ניתנות לשכירים, לסטודנטים ובעלי עסקים בהתאם למדיניות הגוף המלווה.

כל בנק מכוון עצמו למגזר אחר באוכלוסיה ולשם הוא מכוון את ההלוואות הניתנות בתנאים מיוחדים. חברת פיקסמן פיננסים מסדרת הלוואות ללא ערבים ללא ביטחונות בהוראת קבע בלבד, הלוואות עד 150.000 אלף ש"ח לכל מטרה.


הבנקים חשופים פחות לסיכון מהמערכת החוץ בנקאית, בגלל היסטוריית האשראי של הלקוח, שמתועדת אצלם לאורך השנים, ברוב המקרים הדרישה היחידה תהיה, העברה חלק מפעילות של הלקוח לבנק המלווה. ההלוואות ניתנות לתקופה של עד 5 שנים. כאשר הסיבה לבקשת ההלוואה לא מקובלת ע"י המערכת הבנקאית בגלל מדיניות הבנק, ניתן לפנות לקבלת הלוואה מחברות חוץ בנקאיות, חברות אלו נותנות הלוואות לכל מטרה לתקופה של עד 5 שנים בדרך כלל. הריביות על הלוואות אלו גבוהות יותר מאשר הלוואות דרך המערכת הבנקאית, בגלל הסיכון שהגופים החוץ בנקאיים חשופים אליו: חברות אלו לא מקבלות שום ביטחונות או ערביות מהלקוח תמורת ההלוואה.

יש לציין שכיום יצא חוק נתוני אשראי וכך רוב גופי האשראי יודעים בדיוק מה ההיסטוריה של הלקוח, וכל לקוח היום יש לו ציון בדוח נתוני אשראי, וכך כל גוף יודע בדיוק אם לסדר ללקוח את ההלוואה או לא, לחברת פיקסמן פיננסים יש מומחי האשראי אשר יודעים בדיוק איך לקרוא את דוח נתוני אשראי, מה שמקל על הלקוח להגיע במשא ומתן עם בנק בלי גוף ששומר עליו
לחברת פיקסמן פיננסים וותק מעל 13 שנים בתחום הפיננסי ולנו המומחיות לסדר לכם את האשראי בתנאים הטובים ביותר.


חברת פיקסמן מציעה הלוואות בנקאיות או הלוואות חוץ בנקאיות עד 150.000 אלף ש"ח לכל מטרה בפריסה אפשרית עד 120 תשלומים פנו כרגע למומחי האשראי של חברת פיקסמן פיננסים ליצירת קשר ולפרטים נוספים לחץ כאן

1.הלוואות חוץ בנקאיות
2.הלוואות גישור
3.הלוואות לחובות
4.
הלוואות לשכירים
5.הלוואות לעובדי מדינה
6.
הלוואה חוץ בנקאיות
7.הלוואות ללא ערבים
8.
הלוואות מחברת ביטוח
9.הלוואות בהוראת קבע
10.הלוואות לחופשה
11.
סיוע בקבלת הלוואה
12.
הלוואות למורים
13.ה
לוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה
14.הלוואות לשיפוץ הדירה
 
15.הלוואות און ליין