פיקסמן פיננסים נותנים לך אשראי

סיוע בקבלת הלוואה image
קשיים בקבלת הלוואות
בעידן שאנו נמצאים בו, בעיצומו של משבר כלכלי עולמי שגורם למפלתן של אימפריות עוצמתיות, אין ספק כי גם האזרח הקטן נתקל בקשיים כלכליים. גם אם הארגון שלכם לא נחל פשיטת רגל, כולנו נמצאים ביום יום במצב שבו אנו זקוקים לסיוע כלכלי או הלוואות. טיפול שיניים יקר או שיפוץ של צינור שהתפוצץ – כל אחד מאלה עלול לגרום לנו להוצאות שמובילות אותנו לצורך בכמות כסף לא קטנה.
האפשרות הפשוטה, היא כמובן לפנות אל הבנק לבקשת הלוואות. אולם, בעקבות השינויים בכלכלה, והרפורמות השונות, לא תמיד פשוט לגשת לבנק ולבצע את הבקשה עבור הלוואות בעצמנו. לעיתים קרובות אנו נתקלים במונחים שאיננו מכירים במהלך בקשת הלוואה מהבנק. בין מונחים אלה, נמנים: חריגה ממסגרת או מסגרת מאשרת. עבור מי שאינו בקי בתחום שנקרא הלוואות, כל העיסוק בתחום עלול לקחת המון זמן וגרוע יותר – אדם כזה עלול להיתקל בסירוב מהבנק בנוגע לקבלת הלוואות. ברור כי אדם שבקי עם מקצת החוקים או אדם שהינו בעל השכלה פיננסית, יהיה לו יתרון במהלך בקשת הלוואה מהבנק.


מה הפתרון לקבלת הלוואות
אם הבעיה היא שמגיש הבקשה הרגיל אינו בקי במונחים שנוגעים לקבלת הלוואות, האם הפתרון הצפוי הוא שעליו ללמוד את התחום? ודאי שלא. לא יתכן כי כל אדם שיגיע למצב שהוא זקוק להלוואה יעסוק לפני כן בשקידה על החוקים. הפתרון הרבה יותר פשוט יותר, וחברת פיקסמן פיננסים יכולה לסייע בקבלת הלוואות.
בין אם אתה סטודנט, איש עסקים או כל אדם אחר שמעוניין בהלוואה, ואפילו אם קיבלת כבר סירוב מהבנק בנוגע לקבלתה, חברת פיקסמן פיננסים תסייע לך עם קבלת הלוואה. פיקסמן פיננסים מעסיקה אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום הכלכלה, שמכירים את התחום שנקרא הלוואות מכל כיוון. בעלי המקצוע של פיקסמן פיננסים עוסקים ביום יום בתחום הפנייה לבנקים.
קבלת הלוואות – איך זה עובד
כאמור, לחברת פיקסמן פיננסים ניסיון רב בעבודה מול המערכת הבנקאית. אם עבור מבקש הבקשה מדובר בפעם הראשונה שבה הוא פונה לבנק, הרי שעבור אנשי המקצוע של פיקסמן פיננסים – הדבר נעשה מספר פעמים ביום יום. בזכות הניסיון הרב של פיקסמן פיננסים, תוכל לקבל סיוע בהגשת הבקשה לבנק מבלי לפנות לבנק בעצמך. פנייה לפיקסמן פיננסים עם מספר הסירוב של ההלוואה, היא השלב הראשון בפתרון הבעיה בדרך לקבלת הלוואות מהבנק.
במקום לשבת ולחשוב על מקומות אחרים שאליהם תוכל לפנות לבקשת מימון או הלוואות, כל שעליך לעשות בעבודה המשותפת עם פיקסמן פיננסים, היא פניה לחברה עם מספר הסירוב של בקשת ההלוואה, ועם פרטי הבקשה. אנשי המקצוע של פיקסמן פיננסים יבדקו את הסיבה לסירוב, ויעשו כל שביכולתם באמצעות הידע הפיננסי שבידיהם על מנת שתקבל את ההלוואה שברצונך לקבל.


יתרונות של הלוואה עם פיקסמן פיננסים
לפעמים חלק מאיתנו נמצאים במצוקת ומחנק אשראי, שהובלנו אליו מסיבות שונות. לשם כך אתם זקוקים לגוף פיננסי אובייקטיבי חוץ בנקאי, שייתן לכם מענה ומזור לבעיות האשראי.
בעקבות השינויים בכלכלה ובראשם, הרפורמות השונות, שתלתלה את המשק כגון: חוק האשראי, חוק וועדת בכר ואלו רק מקצת החוקים והתקנות שכדי להבינם לאשורם, אנו זקוקים להשכלה פיננסית, נוצרו מושגים חדשים כגון: 'מסגרת מאשרת', 'חריגה ממסגרת', 'הלוואות חוץ בנקאיות' וכדומה.
מצב זה יוצר בלבול בקרב קהל צרכני האשראי: סטודנטים, שכירים ובעלי עסקים שמקשים על קבלת החלטה נכונה ללא הכשרה מתאימה, בלחץ של זמן העומד לרשותנו. לצורך כך הוקמה "פיקסמן פיננסים" שמעסיקה כלכלנים, רואי חשבון, יועצי משכנתאות, עורכי דין שכל אחד מהם מומחה בתחום המימון ובעל ניסיון רב במתן אשראי לשכירים, בעלי עסקים וסטודנטים.
הלוואות ניתנות הן דרך המערכת הבנקאית או החוץ בנקאית, על-ידי גופים המאושרים להעניק אשראי, על-ידי בנק ישראל, על פי נתוני האשראי של הלקוח, שנבדקים מול המערכת הפיננסית. הלוואות ניתנות ללא ערבים, למעט מקרים מיוחדים.
היתרון של פיקסמן פיננסים, הוא הניסיון בעבודה מול המערכת הבנקאית והחוץ בנקאית ,היחסים שהובילו לקשרים, שתווינו מול המערכת הבנקאית והחוץ בנקאית, שיכולים לעזור לך לצאת ממצוקת האשראי בו את/ה נתון. הלוואות מאושרות תוך 24 שעות ללא התחיבות מראש, בהתאם לשער הדולר היומי, אז למה לך לחכות, פנה אלינו בהקדם ונשמח לשרת אותך.
מדוע דווקא אנחנו ?
יש הרבה לקוחות ששואלים אותנו לשם מהם זקוקים לשרותינו? פיקסמן מתמחה באיתור ושרות ללקוחות לצורך קבלת הלוואות דרך הבנקים .
לצורך כך אנו נעזרים בכלכלנים בכירים במשק.
לאחר קבלת פניה של לקוח המעוניין בלקיחת הלוואה, הטפסים, ששלך נשלחים לאישור ההלוואה. הכלכלנים מנתחים את הבקשה ומלווים את הלקוח למוסד הפיננסי ממנו יקבל את ההלוואה. בבית משפט נהוג לקחת עורך דין , לצורך ייצוג משפטי.
השופט מעדים בדרך כלל לפנות לעורך דין המבין בתהליכי בית המשפט מאשר לפנות ללקוח שאינו מיוצג עיי' עורך דין. באותה מידה הבנקאי ומנהל הבנק מעדיף להתנהל מול כלכלן , שמבין בתחום הכלכלי.
לכן יש הבדל בנכונות של הבנק לבוא לקראת הלקוח , כשהוא מגיע לבדו או בליווי כלכלן. התוצאות נכרות בשטח. לכן צריך את פיקסמן פיננסים בבנק!


1.הלוואות חוץ בנקאיות
2.הלוואות גישור
3.הלוואות לחובות
4.
הלוואות לשכירים
5.הלוואות לעובדי מדינה
6.
הלוואה חוץ בנקאיות
7.הלוואות ללא ערבים
8.
הלוואות מחברת ביטוח
9.הלוואות בהוראת קבע
10.הלוואות לחופשה
11.
סיוע בקבלת הלוואה
12.
הלוואות למורים
13.ה
לוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה
14.הלוואות לשיפוץ הדירה
 
15.הלוואות און ליין