תחום המשכנתאות נשלט ברובו כיום על ידי הבנקים, אך קיימת אפשרות נוספת, משכנתאות חוץ בנקאיות למסורבי בנק. פנו אלינו עכשיו לחברת פיקסמן פיננסים,ואנו ניתן לכם הצעה למשכנתא בנקאית או חוץ בנקאית לכל מטרה.

משכתנאות חוץ בנקאיות image
משכנתא חוץ בנקאית למה חברת פיקסמן?
רובנו מכירים את המושג משכנתא כהלוואה לדירה או למשכון נכס, כאשר אנחנו רוצים לקנות דירה או לשפץ דירה קיימת, אנחנו לוקחים משכנתא, התהליך הרגיל הוא לפנות לבנק, לדבר עם הפקיד ולחכות לאישור למשכנתא.
אך בחלק מהמקרים הבנק לא נותן אישור למשכנתא, רוב המקרים הם בגלל עבר עם שקים חוזרים , חשבון מוגבל , או שבעברנו הוצעה לפועל או כל חוב שלא סגרנו, הבנק "מסמן" אותנו ומקשה עלינו לקבל משכנתא.
במידה ואתם נמנים עם אותם "מסומני" הבנק, מה תוכלו לעשות במידה ויש לכם עכשיו אפשרות להשקעה או שאתם סתם רוצים למחוק חוב, או לקנות דירה חדשה?

הפתרון הקל - משכנתא חוץ בנקאית
התשובה לשאלות אלו כיום נקראת משכנתא חוץ בנקאית, כיום הבנק הוא לא האפשרות האחרונה לפני קבלת הלוואה או משכנתא, יש מושג חדש הנקרא משכנתא חוץ בנקאית, במושג זה לא חשוב הבן אדם ועברו, אלא חשוב הנכס וגם אם יש עליו שיעבוד או משכנתא מהבנק, ניתן לעזור. העיקרון במשכנתא חוץ בנקאית, היא שיעבוד נכס הלקוח, בדיוק כמו הבנק, אך ללא התייחסות לעברו של הלקוח, אלא רק על ערך הנכס והם ניתן לשעבד אותו או לא, במידה וניתן, אנחנו בפיקסמן יכולים לעזור לכם ולתת לכם משכנתא חוץ בנקאית, פנו אלינו עוד היום!
משכנתאות חוץ בנקאיות לכל מטרה

לתחום המשכנתאות נשלט ברובו כיום על ידי הבנקים, אך קיימת אפשרות נוספת, משכנתאות חוץ בנקאיות אשר לא מתקבלות דרך בנקי המסחר.
משכנתאות חוץ בנקאיות הן אפשרות העומדת בפניכם במידה והבנקים סגרו את דלתותיהם בפניכם, משכנתאות אלה מתאפיינות בעיקר בכך שהן פחות מתעניינות בעבר הבנקאי, אלא ניתנת יותר התייחסות לנכס אשר אותו אתם מעוניינים לרכוש.
מתן משכנתאות חוץ בנקאיות כולל שיעבוד נכס הלקוח בדומה לבנקים, אך כל זאת נעשה תוך התייחסות לערך הנכס עצמו והאם הוא ניתן לשעבוד, במקום התייחסות לעברו הכלכלי של הלקוח.
מרבית רוכשי הדירות או הנכסים יפנו תחילה לבנקים בכדי לקבל משכנתא הן עקב הגיוון והתנאים הקיימים והן מפאת חוסר ההיכרות עם תחום משכנתאות חוץ בנקאיות כאופציה למימון רכישת נכס.

למי מיועד השרות של משכנתא חוץ בנקאית?
עיקר הסיבות אשר בעקבותיהם מבקשים משכנתאות חוץ בנקאיות מגוונות, אחת מהן היא חשבונות בנק מוגבלים, מקרה אשר לא מעטים נתקלו בסירוב מהבנק בעקבותיו, בנוסף, לקוחות אשר נפתחו נגדם תיקי הוצאה לפועל, לקוחות בעלי הכנסה נמוכה או לא יציבה ואף כאלו אשר מבקשים הלוואה נוספת מעבר למה שהבנק כבר סיפק להם.
בחלוקה גסה ניתן לחלק את תחום משכנתאות החוץ בנקאיות לשני תתי תחומים עיקריים, משכנתאות הניתנות לפרקי זמן קצרים ומשכנתאות הניתנות לפרקי זמן ארוכים עד ל-30 שנה, שתי אופציות אלה זמינות כמעט לכל לקוח, אף לאלה אשר קיבלו סירוב מהבנקים.

החזרי התשלום של משכנתא חוץ בנקאית בחברת פיקסמן
מעבר לחלוקה זו, קיימים מסלולי משכנתאות חוץ בנקאיות הנודעים לתנאי החזר המשכנתא, בעניין זה, הפעולה הינה דומה מאד לפעולתו של הבנק כאשר מציבים בפניכם מספר אופציות אפשריות להחזר המשכנתא לפי חישובי ריבית, ולכם נותרה רק הבחירה במסלול האידיאלי עבורכם, לרוב, הריבית הנבחרת תהיה צמודה לשערו היציג של הדולר, אופציה זו מאפשרת לכם להשיג מימון לנכס מבלי לעבור את מסגרת האשראי בבנק, בנוסף, אינכם נתונים יותר תחת חסדיו של הבנק, אלא אתם רוכשים לעצמכם עצמאות כלכלית שתאפשר לכם להמשיך ולצמוח.
בנוסף, תיהנו אצלנו בפיקסמן מיחס אישי וקרוב, מה שמעניק לכם איש קשר לכל שאלה או בקשה, תקבלו מענה מהיר ופתרון מידי לכל בעיה, בניגוד לבנקים.
צרו קשר ואנו נוכל לסייע לכם לקבל משכנתא חוץ בנקאית, וכך תוכלו לרכוש את הנכס בו אתם מעוניינים, פיקסמן מציעה לכם שירות משולב יד ביד עם ניסיון שנצבר על ידי טיפול בלקוחות מול המערכות השונות.
יש לציין שחברת פיקסמן פיננסים יכולה לטפל בלקוחות רק שבבעלותם יש נכס,
לקוחות שאין בבעלותם נכס או לא מוכנים לשעבד נכס לא נוכל לטפל בהם!

1.הלוואות חוץ בנקאיות
2.הלוואות גישור
3.הלוואות לחובות
4.
הלוואות לשכירים
5.הלוואות לעובדי מדינה
6.
הלוואה חוץ בנקאיות
7.הלוואות ללא ערבים
8.
הלוואות מחברת ביטוח
9.הלוואות בהוראת קבע
10.הלוואות לחופשה
11.
סיוע בקבלת הלוואה
12.
הלוואות למורים
13.ה
לוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה
14.הלוואות לשיפוץ הדירה
 
15.הלוואות און ליין