הלוואות און ליין-חברתנו מציעה הלוואות לכל מטרה ללא ערבים וביטחונות הלוואות און ליין בקליק אישור מיידי תוך מספר שעות. הלוואות עד 200.000אלף ש"ח בפריסה אפשרית עד 120 תשלומים ריביות החל מפריים+1 כאשר הריבית הסופית נמדדת לפי דירוג האשראי. ההצעה הינה ללקוחות שכירים וגם לעסקים, פנו אלינו כעת ע"מ לקבל הצעה להלוואה בריבית ללא מתחרים ובתנאים חסרי תקדים.

הלוואות און ליין פיקסמן פיננסים

הלוואות עד 200.000 אלף ש"ח לכל מטרה באישור משרד האוצר, בהוראת קבע בלבד בפריסה אפשרית עד 120 תשלומים.

הלוואות לשכירים וללקוחות עצמאים לכל מטרה ללא ערבים!

אולי עכשיו החלטם לצאת לטיול, או אולי בחרתם לשפץ, אולי בכלל אתם צריכים לכסות את המינוס?
כל סיבה כאן היא סיבה להלוואה. הלוואה לעיתים נשמעת מילה מפחידה אך בחישוב נכון וטוב היא יכולה להיות הקלה גדולה ולעיתים גם הצלה.

שוק ההלוואות:

בניגוד למחשבה הראשונה שעולה לכם בראש במילה הלוואה, שהיא בנק, ישנם המון חברות חוץ בנקאיות שנותנות הלוואות לכל מטרה. כולנו הגענו למצב בו הלוואה יכלה להציל אותנו. חתונה היא מצב קלאסי לעניין וגם לימודים.
הלוואות בבנק הן הלוואות שיותר קשה להשיג מאחר שהבנק לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים על לקוחות שלו. בנק תמיד רוצה להיות, ולרוב גם יהיה, בצד הבטוח. לכן תאלצו בבנק לתת ערבונות וערבים ולקבלת הלוואה במקרים מיוחדים, בחברת פיקסמן פיננסים אנו מציעים הלוואות גם דרך הבנק הלוואות עד סכום של 200.000אלף ש"ח בפריסה אפשרית עד 120 תשלומים, ריבית החל מפריים+1 כמובן שהכול נמדד לפי ציון נתוני אשראי של בנק ישראל.

בניגוד לבנקים החברות החוץ בנקאיות במשק מוכנות לקחת סיכון גדול יותר על הלקוח ונותנות לו הלוואה לכל מטרה ללא ערבים.
חברת פיקסמן פיננסים קיימת מעל 15 שנים בתחום, אנו עובדים עם ההנהלות של הבנקים ואנו בודקים כל לקוח לגופו, כאשר לקוח פונה לחברת פיקסמן פיננסים דבר ראשון אנחנו בודקים את הדוח נתוני אשראי, ולאחר בדיקה מעמיקה בדוח בודקים את האופציה להלוואה, אז אפילו שקשה בבנק והבנק לא נותן לכם אפשרות להלוואה, אצל חברת פיקסמן הכול שונה, כמובן שאנו מסדרים הלוואות ללקוחות תקינים בלבד.

הלוואות און ליין- מה לחפש

אם החלטתם ללכת על הלוואה חוץ בנקאית התייעצו עם חברת פיקסמן פיננסים.לנו הוותק והקשרים עם מערכות הבנקים או מערכות החוץ בנקאיות לסדר לכם אשראי, בנוסף חשוב מאד לבדוק כמה בדיוק עליכם להחזיר בכל חודש שלא יהיו הפתעות. הריבית תהיה כמעט תמיד צמודה לפריים- זוהי ריבית אותה קובע בנק ישראל- ויוסיפו לה כמה אחוזים. הכל בהתאם לחברה ויכולת המיקוח שלכם. בררו בדיוק מהי הריבית וקחו בחשבון שהפריים משתנה מדי פעם ולכן גם הריבית על ההלוואה.

למה פיקסמן?

ובכן אנו חברה אמינה ביותר בעלת מוניטין רב. רבים לקחו אצלנו הלוואות לכל מיני צרכים ויצאו מרוצים. התאמת ההלוואה ליכולות ולצרכים שלכם היא עיקר דאגתנו. הצוות שלנו מורכב מאנשי ביטוח, רואי חשבון, עורכי דין וכלכלנים. כולם מוכשרים במקצועם.

מה יש לחברת פיקסמן להציע?

לקוחות שכירים
אנו מציעים ללקוחות שכירים הלוואות לכל מטרה עד 200.000 אלף ש"ח
בלי להעביר משכורת לבנק בריביות ללא מתחרים,
פריסה אפשרית בחלק מן המקרים של ההלוואה עד 120 תשלומים.

לקוחות עצמאים
אנו מציעים ללקוחות עצמאים הלוואות לכל מטרה עד סכום של 500.000 אלף ש"ח
בפריסה של עד 120 תשלומים

ליצירת קשר ולפרטים נוספים לחץ כאן

פיקסמן פיננסים
1.הלוואות חוץ בנקאיות
2.הלוואות גישור
3.הלוואות לחובות
4.
הלוואות לשכירים
5.הלוואות לעובדי מדינה
6.
הלוואה חוץ בנקאיות
7.הלוואות ללא ערבים
8.
הלוואות מחברת ביטוח
9.הלוואות בהוראת קבע
10.הלוואות לחופשה
11.
סיוע בקבלת הלוואה
12.
הלוואות למורים
13.ה
לוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה
14.הלוואות לשיפוץ הדירה